Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 6 marca 2018

161. Spóźnione "Podaj dalej".

Dzień dobry :)

Pod koniec zeszłego roku u Moniki z bloga Cytrulina Hand Made 
zapisałam się na zabawę "Podaj dalej".
Monika szybciutko uwinęła się z wysyłką, która dotarła do mnie przed świętami.
Powinnam od razu opublikować post, jednak jak to przed świętami
- urobiona po łokcie nie miałam czasu,
a po świętach na blogach był taki wysyp tej zabawy, że aż chętnych brakowało
i świadomie przeciągnęłam publikację tego posta.

W tym miejscu chciałabym serdecznie przeprosić Monikę, że tak długo to trwało.

Ale do rzeczy....
W paczce znalazłam same cudowności :)


Uwielbiam czytać i wiecznie coś notuję,
więc książka i podręczny notesik w pięknej, srebrnej okładce
to idealny prezent dla mnie :)


Naklejki, gipsowe odlewy, drewniane serduszka, kreatywne druciki i tagi 
- wszystko to na pewno wykorzystam w swoich pracach.


Zawieszka w święta była ozdobą mojej choinki.
Mulinki i zakładka do książki tez są już w użyciu :)
Fartuszek na butelkę będzie jak znalazł na czerwcowy ślub :D


W zimowe wieczory relaksowałam się w wannie,
a używanie zapachowego mydełka to była czysta przyjemność :)


Herbatki już dawno zniknęły,
tak samo jak moja ulubiona kawa i czekolada :)


Moniko, jeszcze raz ślicznie dziękuję za tak wspaniałe prezenty :*

Teraz ja zapraszam dwie osoby do zabawy :)

Jeśli prowadzisz aktywnie bloga, posiadasz adres krajowy,
chcesz wziąć udział w zabawie i otrzymać ode mnie prezent-niespodziankę,
napisz o tym w komentarzu pod tym postem
oraz prześlij mi swój adres przez formularz kontaktowy - znajdziesz go na lewym pasku bloga.
Przystępując do zabawy "Podaj dalej" zobowiązujesz się do jej kontynuowania.
Na przygotowanie paczek mam rok, ale myślę, że uda mi się wysłać je wcześniej ;)

Serdecznie zapraszam :)

PS. Osoby prowadzące blogi (tzw, 'łapacze okazji'),
na których są publikowane same zabawy nie mogą wziąć udziału.






Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

17 komentarzy:

  1. Świetne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tylko osoby z Polski mogą brać udział w zabawie podaj dalej chętnie bym też komuś zrobiła jakaś miła niespodziankę... fajnie jest też komuś coś dac nie koniecznie coś otrzymując w zamian.😊

      Usuń
    2. Aguś, by wziąć udział w zabawie, nie musisz mieszkać w Polsce. Wystarczy, że podasz polski adres do wysyłki np. do swojej rodziny ;)

      Usuń
    3. Aha to super to się zapisuję 😊 jak mi się uda to potem ktoś dostanie paczkę z Francji 😁

      Usuń
    4. Fajnie, że się zdecydowałaś, czekam na adres :)

      Usuń
    5. Wysłałam adres w Formularzu kontaktowym :)

      Usuń
  3. Ostatnio aktywowałam bloga może mi się uda i się zgłaszam Agnieszko ;) a paczuszke dostałaś super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio aktywowałam bloga może mi się uda i się zgłaszam Agnieszko;) a paczuszke dostałaś super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przykro mi, ale zasady są jasne - zabawa tylko dla AKTYWNYCH blogerek. Jednak się nie załamuj, to nie pierwsza i nie ostania zabawa ;) Jak już rozkręcisz bloga na dobre, to następnym razem zapraszam :)

      Usuń
  5. Super prezenty:) Ja rezygnuję z wzięcia udziału w zabawie , bo juz do kilku się zapisałam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna paczucha! Jestem już zapisana do jednego podaj dalej, więc niestety nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli jeszcze można, to ja chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Wyślij mi adres i jak możesz, to napisz kilka słów o sobie. Jakie masz zainteresowania poza haftem, co lubisz a czego nie itp. Bardzo by mi to pomogło skompletować paczuszkę ;)

      Usuń
    2. Wysłane Agnieszko
      Serdeczne dzięki
      Bardzo się cieszę
      :)

      Usuń
  8. Świetne prezenty, zachęcające różnorodnością - czyli dla ciała, ducha i coś słodkiego ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prezenty dostałaś. Rzeczywiście ostatnio na topie "podaj dalej"

    OdpowiedzUsuń