Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

czwartek, 1 marca 2018

160. Kartka z babeczką

Witam serdecznie :)

Dzisiaj Was trochę zanudzę....a może i nie ;) dłuuugaśnym postem :P

Ostatnio sama siebie zadziwiam jakież to mi twórcze pomysły do głowy przychodzą.
Jeden z nich udało mi się zrealizować :)

Głównym tematem dzisiejszego postu jest kartka z babeczką...
kartka-niespodzianka :D


Wyhaftowałam babeczkę i wykonałam kompozycję na kartkę.


Podczas sesji zdjęciowej zaświtał mi pewien pomysł... ale o tym za chwilę ;)

Do tej pory stworzyłam wiele kartek, na różne okazje.
Jedne z nich były z haftami, inne bez - typowo scrapkowe.
I tak zaczęłam się zastanawiać... co robicie z dużą ilością otrzymanych kartek (?),
bo przecież nie sposób jest wszystkie 'eksponować' w swoim domu.
Na początku zdobią nasze kominki, komody czy co tam jeszcze...
a co w chwili, kiedy już nacieszą nasze oczy 
czy najzwyczajniej w świecie znudzi nam się taki 'wystrój' mieszkania?
Na pewno część z Was chomikuje je w pudełku czy szufladzie - tak na pamiątkę,
ale czy wszyscy tak robią? Osobiście w to wątpię.
Zapewne niektóre 'lądują' w koszu na śmieci,
 i to mi dało do myślenia...

Co zrobić, by podarowana kartka nie wylądowała zapomniana w szufladzie czy w koszu?
By obdarowana osoba dłużej mogła cieszyć się jej widokiem?

Jeśli chodzi o kartki scrapkowe, to nic w tej kwestii mądrego nie wymyśliłam.
Natomiast co do tych z haftem - stwierdziłam, że można im dać podwójne 'życie'.
Nawet jak sama kartka wyląduje kiedyś w koszu, 
to nie będzie nam tak bardzo szkoda, 
kiedy będziemy mogły wykorzystać użyty w niej haft :)

Inspiracją była dla mnie ostatnio wykonana kartka z motylem tutaj
i magnesy na lodówkę tu i tu.

I takim sposobem moja haftowana babeczka stała się jednocześnie aplikacją na kartkę i magnesem :)


 
















Haft przymocowałam do kartki.
Nie spadnie, trzyma ją magnes ;)



Jednak nadal nie byłam zadowolona, bo po zdjęciu magnetycznej babeczki kartka była pusta...

















...ale od czego ma się drukarkę!
W końcu! 
Kosztem innych przydasi (nad czym ubolewam)
udało mi się odłożyć trochę kasy na nową ;)

Niestety nie posiadałam w domu papieru fotograficznego
 i zmuszona byłam wykonać wydruk na zwykłym papierze xero.
Wyszło, jak wyszło :/
Dodam, że wydruk powstał na podstawie zdjęcia wykonanego haftu.


Nie licząc trochę bladawego wydruku, to efekt końcowy mnie zadowolił :)
Kartka niedługo zostanie wręczona, ale zanim przekażę ją jubilatce, 
to koniecznie muszę podmienić ten blady twór mojej drukarki.


Co myślicie o takim rozwiązaniu?
Ciekawa jestem Waszych opinii,
 a może macie jakieś inne pomysły? ;)

Na koniec jeszcze raz kartka w pełnej okazałości :)


Dane:

wzór: "Rainbow Cupcake"
projekt: Chinelo (2018)
wielkość haftu: 50/65 xxx
mulina: zamiennik DMC, 18 kolorów
materiały: biała kanwa plastikowa 14ct, 
biały filc,taśma magnetyczna


Praca powstała na zabawę "Imieniny miesiąca"
zorganizowaną przez Hanię z bloga Rękodzieło Hanulka :





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

23 komentarze:

  1. Ja tam wolę się nie zastanawiać co ludzie robią z otrzymanymi ode mnie kartkami, bo nie mam złudzeń :P Ale Twój pomysł na podwójne życie kartki jest REWELACYJNY! Genialne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc z drugiej strony, to masz rację, może lepiej się nie zastanawiać i nie wiedzieć ;) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Pomysł świetny i bardzo oryginalny :) A sama kartka słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny pomysł :) Babeczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! A babeczka bardzo smakowita!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wszystkie karteczki mam w specjalnym pudełku. Żadna nie trafiła do kosza bo wiem ile pracy kogoś kosztowała. Co do Twojego pomysłu to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór przesłodki a efekt 3D przez magnes genialny! Nie mówiąc już o dodatkowym zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyrzucam wlasnorecznie otrzymanych kartek. Moje koleżanki które otrzymują kartki odemnie zastanawiają się czy w antyramy niewkladac. Więc raczej do kosza nie wrzucają . Siostra na napewno w specjalnym pudełko . Twój pomysł na kartkę jest rewelacyjny i nie wiem czy kidys nieodgapie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeśli w jakikolwiek sposób Cię zainspirowałam to działaj! :)

      Usuń
  8. Kartka bardzo pomysłowa i wygląda wspaniale!
    Ja otrzymane kartki trzymam w pudełku, bo żal by mi było wyrzucić. Zresztą lubię je co jakiś czas znowu obejrzeć:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka i magnesik sliczne a sam pomysł podwójnego życia świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kartka, a pomysł z magnesem jest fenomenalny.
    Ja nie wyrzucam kartek, wprawdzie mam ich niewiele, ale trzymam wszystkie w pudełku z drobniutkimi pamiątkami (są tam takie drobiazgi jak np. plakietka ze studniówki, indeks ze studiów, opaska na głowę z panieńskiego mojej przyjaciółki, no i kilka kartek).
    A jeśli chodzi o to, czy ktoś inny wyrzuca moje kartki, to zastanawiałam się nad tym i wpadłam na pomysł, który postaram się przedstawić pod koniec miesiąca, bo na chwilę obecną mam już 4 wstępne projekty postów, he he, pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka piękna, pomysł pierwsza klasa i wart zapamiętania! pozdrawiam najcieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, a pomysł rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka, a pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Babeczka słodziutka, do schrupania. A sam pomysł rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kartka, babeczka jest cudna, taka kolorowa. A pomysł z magnesem rewelacja. Ja tak zrobiłam sobie kalendarz, z haftem na magnesie - po zakończonym roku kalendarz wyrzucę, a haft zostanie jako magnes :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka! :) A pomysł na drugie życie - bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście mam specjalne pudło na kartki, listy otrzymane - nigdy nie wyrzucam - tym bardziej własnoręcznie zrobionych, ale zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy są tak sentymentalni jak ja :)
    Świetny pomysł - wybacz ale pewnie zgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetny pomysł :) Takie dwa w jednym, zawsze posłuży na dłużej, a sama karteczka bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł! Nawet mam w swoich zbiorach karteczkę z magnesikiem od Hanii. Osobiście zbieram otrzymane kartki do 3 pudeł:BN,Wielkanoc i okazjonalne. Ulubione eksponuję w czasie świąt w różnych punktach domu. Często służą mi za inspirację gdy wena niedopisuje.

    OdpowiedzUsuń