Wyzwanie Czytelnicze 3660 stron (2020)

wtorek, 27 lutego 2018

158. W bajkowej krainie - Kot w butach.

Dzień dobry :)

Kapelusz - jedna z wytycznych na luty w zabawie "365 dni w bajkowej krainie", 
której organizatorką jest Ania z Kreatywnej Jacewiczówki.

Postaci z bajek w kapeluszu jest sporo, mój wybór padł na bajkę "Kot w butach".


Wzór pochodzi z książki autorstwa Veronique Enginger 
pt. "Fables, contes et comptines a broder au point de croix".





Dane:

wzór: "Le Chat botte"
projekt: Veronique Enginger
wymiary haftu: 39/53 xxx
mulina: zamiennik DMC, 19 kolorów
materiał: biala kanwa 16ct Tajlur


Haft tradycyjnie powędruje na podusie dla dzieciaczków :)


Na koniec banerek zabawy:





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

15 komentarzy:

  1. Piękne i staranne wykonanie. Bardzo jestem ciekawa jak wyglądają te Twoje poduszki! Może mogłabyś otrzymać zdjęcia gotowych poduch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw trzeba hafty wysłać :P a ja zbieram, zbieram i zbieram do pudełka. Jak tylko wyślę i dziewczyny uszyją, to na pewno pokażę efekty :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię tego dżentelmena :) Śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No koci przystojniak jak się patrzy. Super ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorowy hafcik, akurat na dziecięcą poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten kotek, jest przeuroczy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń